VISITA A L’ESCOLA DEL PLA

Es nota que la tardor avança i els dies es van escurçant. Com cada dimecres del mes d’octubre, a 2/4 de 8 puntuals agafem el transport per baixar cap a La Seu. Però avui era negra nit, fins i tot encara hi havia estrelles , a cada poble que passàvem la llum del dia anava avançant. Fins que sense adonar-nos-en hem vist que entre els núvols semblava volia sortir el sol, i ja era totalment de dia.
Avui també hem descobert que la tardor , tenia ja molts arbres pintats, de groc i vermell i en algun indret les erugues ja tornen a fer els seus capolls als pins
Avui tocava anar al Pla de Sant Tirs, on ens hem retrobat amb altres amics de la ZER
– Quants amics tenim amb molts pobles, eh?
– Quin munt d’escoles!!
I els petits, si la setmana passada vam aprendre coses de Lleons, aquesta setmana coses de Girafes, entre cançons, contes i una petita manualitat.
Amb el que més ens quedem fascinats són amb les joguines que trobem a les escoles, fins que… és hora d’acomiadar-nos i anar cap a Piscina.