LA GRAN NEVADA

Un dilluns blanc i amb un bon gruix de neu. La porta de l’escola es resistia amb el pes de la neu que hi havia al pati, sort del Santi.

I després poc a poc aixecant cames per obrir camí fins a poder entrar.

A l’escola només érem sis: jocs de Lego, dibuixos, jocs d’enginy i molts jeroglífics….

Qui no ha pogut arribar a l’escola, també ens fa arribar la imatge de la neu de casa seva.

Fins que una sorpresa darrera l’altra i mica a mica l’escola es va omplint d’amics que ens venen a fer companyia.

I com no, no  ens resistim a unes bones rebolcades al  pati

L’endemà apareixen els primers ninots de neu.

El dimecres un cel blau, un sol molt brillant ens deixen una estampa molt bonica. I continuen les exploracions a la neu.