“Jugant generem espais d’autoconeixement, de regulació i de compartir. Fem que el joc, facilitador d’aprenentatges significatius i desenvolupament social, ens acompanyi tota la vida. Creem espais de joc compartit i distès, moments per mirar-nos als ulls i riure plegats. Juguem, ens ho passem bé i aprenem compartint, només així construirem plegats la societat que somiem”, Noemi Royes.
Busca la peça que encaixa, el moviment exacte per aconseguir una estructura perfecta.
A través del joc afrontem reptes, exercitem la creativitat, ens socialitzem i desenvolupem habilitats comunicatives i socioemocionals.
La Bruna, ens va regalar una caixa de jocs d’enginy. D’entrada va generar molta expectativa, i aviat ens adonem que la dificultat ens genera impaciència i frustració.
El Miquel ens visita a l’escola i s’emociona amb aquests jocs. La seva emoció ens torna a enganxar, un repte nou, aconseguir que encaixin les peces o l’estratègia de passar les peces d’un lloc a l’altre .
L’infant no juga per aprendre però aprèn perquè juga! J. PIAGET