Theatre in English

A cicle mitjà es realitza un projecte de teatre amb els alumnes que pretén potenciar les competències comunicatives mitjançant el treball en equip, l’expressió corporal i l’ús funcional de la llengua anglesa.

Els alumnes realitzen dramatitzacions d’obres de la literatura popular anglesa que han estat adaptades al seu nivell de comprensió i expressió oral i escrita. Obres com “The very hungry caterpillar” i “The rainbow fish” són alguns dels exemples que els i les alumnes treballen per arribar a l’objectiu final de la representació davant d’un públic variat com les famílies i els companys/es d’altres cursos. No només s’ha fet una representació dels contes populars sinó que els alumnes han estat protagonistes principals en la realització de guió, descrivint el diàleg dels seus personatges i han elaborat del vestuari creant tot el material necessari.

També, han treballat en equip ajudant i cooperant amb la resta de companys/es de la classe.