PERSONES IGUALS

Dóna la nota és un projecte del Camp d’Aprenentatge Pau Casals, que té l’objectiu de reivindicar la importància de la música en l’educació dels infants. Aquest any, a més, reivindicarà la igualtat de gènere.

Aquest cop, amb DÓNA LA NOTA, es vol recordar que tant si som nins, nenes, xiquetes, minyons, boixos, dones, noies o al·lots… som PERSONES IGUALS.

Somiem un món on homes i dones ens respectem i tinguem les mateixes oportunitats davant la societat. La millor manera d’aconseguir el nostre pròposit és a través de la música, aquesta forma d’expressió uneix persones de diverses capacitats, ètnies, edats, cultures, identitats, gèneres…

Per aquest motiu farem la següent activitat:

Cantar plegats la cançó PERSONES IGUALS el 8 de març, Dia Internacional de les Dones, a les 11h del matí, als patis, places, carrers dels vostres pobles, per tal de reivindicar la inclusió de totes les persones en igualtat de condicions en la nostra societat.

Resultat d'imatges de hoja papelFITXA DE LA CANÇÓ Aquí

Resultado de imagen de ESCOLTAR

ESCOLTA LA CANÇÓ “PERSONES IGUALS” Aquí

MImatge relacionadaIRA EL VÍDEO DE LA CANÇÓ. Aquí

TAMBÉ PODEU CLICAR DAMUNT LA SEGÜENT FOTOGRAFIA I VEUREU EL VÍDEO DE LA CANÇÓ.

Resultado de imagen de persones iguals

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *