Sharing to Learn

El projecte Sharing to Learn (Compartir per aprendre) neix a la zona del Baix Llobregat Sud com a proposta de les Escoles Americana i Anglesa d’Esplugues de Llobregat i de Castelldefels.

El projecte consisteix en l’anomenat aprenentatge-servei. L’alumnat de secudària (4t d’ESO i 1r de Batxillerat) que té un nivell alt o molt alt de competència en llengua anglesa ofereix els seus coneixements a alumnat de primària.

Les activitats en que participa l’alumnat de secundària són activitats fonamentalment orals, les quals permeten millorar els “oral skills” del nostre alumnat. Normalment es treballa en petits grups, la qual cosa permet una exposició més gran a la llengua anglesa i més oportunitats per a fer-la servir.

Actualment, durant el curs 2016-2017, els i les alumnes de 2n, 4t i 6è de la nostra escola participen en aquest projecte.

img-20170307-wa0006 img-20170307-wa0012