Segona ronda de tallers al parvulari

Al segon trimestre hem començat la segona ronda de tallers al Parvulari. Voleu saber quins són?

• Circ i contes: La Montse ens ensenya i explica contes relacionats amb el tema de l’any a l’escola. El Circ.
  • Danses: Estem aprenent a ballar sardanes amb la Ondina. Sembla fàcil, però no ho és.
  • Decoració: Heu vist que bonics estem deixant els passadissos de l’escola. La Noemí té moltes idees i nosaltres l’ajudem a fer-les.
  • Art i tablets: Amb el Juanan hem conegut unes aplicacions per fer dibuixos amb la tablet. També estem coneixent nous jocs que ens ajuden a aprendre.
  • Equilibris i pallassos: Estem aprenent bromes molt divertides amb el taller de l’Ester Solà.
  • Malabars: A la sala de psico, la Sheila ens ensenya a fer malabars. Primer comencem amb mocadors, i desprès ho fem amb pilotes.
  • Caixes sensorials: La Sonia té uns materials nous molt bonics per explorar i descobrir noves textures, moviments, sensacions. És molt divertit.
  • Màgia: L’Esther Ruiz ens ha ensenyat un parell de trucs de màgia que us deixaran bocabadats.