LES TAQUIENTREVISTES

Avui ens hem trobat a la Maria José, actualment professora d’anglès de  l’escola, però a 3r i 4t va ser la tutora d’alguns de nosaltres.

És la dona del director del centre i una persona molt riallera i simpàtica, per això hem pensat en fer-li aquestes preguntes perquè tothom pugui conèixer-la una mica millor.

On vius? A Esparraguera

On treballaves abans?  Treballava a una llar d’infants (Cerdanyola)

Fas algun esport? Sí, zumba.

Quin es el teu menjar preferit? La pasta.

Quina es la teva peli preferida?  Grease.

Quin es el teu color preferit? El lila.

Tens alguna mascota?  No, ara no.

T’enrecordes d’algun professor de quan eres petita? perquè? Si, la Candy. La vaig tenir a quart i cinquè, era molt bona amb nosaltres (encara la segueixo veient pel carrer, hem dona abraçades, la saludo…)

Quina es la teva matèria prerferida? Les matemàtiques.

Ha sigut difícil començar el curs amb els alumnes? No.

Ja volies ser professora de petita? Si, de sempre.

T’està agradant aquesta escola? Molt.

Estàs contenta amb els teus alumnes? Si, amb alguns més que amb altres.

Quants anys portes sent mestre? 19 anys.

I aquestes són les preguntes que li hem fet, esperem que us hagi agradat i SEGUIU ATENTS A LES TAQUIENTREVISTES!