LA VEU DELS ALUMNES

Durant aquest primer trimestre, els delegats de cada classe s’han anat trobant de manera ocasional amb membres de l’equip directiu per debatre aspectes rellevants del centre.

Aquestes reunions es duen a terme els dimarts d’11 a 11:30h, i cada classe exposa els acords que han arribat dels diferents temes proposats i es prenen decisions conjuntes.

Aquest començament de curs han estat debatent sobre coses bastant importants que estan costant molt per arribar a una decisió; què fer i no fer en cada cas.

Alguns dels temes que han parlat són del PATI i de la BIBLIOTECA:

Del pati han estat  parlant del  material de la caseta, i de la biblioteca, han estat parlant dels dies que es podria obrir la biblioteca per anar a llegir.

Encara no s’ha decidit res en concret, així que els alumnes estem esperant a que es prengui les decisions en properes reunions de delegats.

Aquest any els delegats d’aquest trimestre són:

• 6è: Paula i Francesc, Berta i l Bilal , Elsa i Edu.
  • 5è Xavier i Rosa, Ana S. i Laia .
  • 4t Ferran i Lucía R, Mara i  Darío.
  • 3r Arnau i  Max,  Sandra i  Erik .J .
  • 2n Marina i  Isidro,  Lucia A. i Joel.
  • 1r Hugo i Alessandra,  Bruno i Laia.

I de l’equip directiu està el Victor, l’Anna Maria i el Toni.

Quan ens informin de les decisions preses ja us les farem arribar a través de la web! Estigueu atents!