Horaris i serveis jornada intensiva

Com us vàrem informar al calendari del curs escolar 2017/18, el dilluns 4 de juny serà l’últim dia de jornada normal.

Dimarts 5 de juny, comencem la jornada intensiva.

Això vol dir que les classes començaran, com sempre, a les 9.00 h i duraran fins les 13.00h.

Depenent dels serveis que feu servir haureu de venir a recollir els vostres fills i filles a les següents hores:

Transport Menjador Hora i lloc de recollida
No No 13.00 Recollida a les classes. Entrada per la porta habitual de l’escola
No 15.00 a 15.15 Passarel·la infantil
Si 15.30 surten de l’escola. Els haureu de recollir a les parades corresponents i comptant el temps que triguin en arribar.
Normalment, si No 13.00 Recollida a les classes. Entrada per la porta habitual de l’escola