El Taqui guanya!

Després de molts anys, una alumna del Taqui guanya el Certamen Literari d’Esparreguera.

Fa unes quantes setmanes, una alumna de 5è, anomenada Lara García, guanya el Certament Literari d’Esparreguera que es va celebrar el passat dilluns 24 d’abril al Teatre de La Passió.

Aquest certamen estava adreçat a tots els alumnes del nostre municipi, i els que van presentar els van citar a la celebració del certàm el dia 24. Primer de tot, qui volia participar, havia d’entregar la seva poesia o història al seu/a tutor/a perquè les corregís; després l’havia de fer a net (a ordinador) i per finalitzar el seu/a tutor/a havia d’entregar les poesies o històries a l’Ajuntament. Ara li tocava a un jurat proposat pel consistori prendre la decisió final. Aquest estava format per diferents professors de diferents escoles i instituts, on estava el nostre estimat director, en Víctor. A més, també hi havia representants del govern municipal com el Regidor d’Educació.

Primer van escollir tres de cada curs de cada escola, i després van escollir quin seria el guanyador. Hi havia cinc categories en funció de les franges d’edat: la A, la B, la C, la D i la E.

Abans d’anar, es van ajuntar els representants de cada classe de 5è i els que havien sigut escollits pel jurat per anar tots junts al teatre.

IMG_8749

Primer de tot van explicar com es celebraria l’acte, i després van fer un petita representació teatral de Sant Jordi. Finalment, van dir els guanyadors de cada categoria i aquí va ser quan va saltar la sorpresa! La guanyadora de la categoria C era una alumna de la nostra escola, i això feia molts anys que no passava! MOLTES FELICITATS LARA!

IMG_8754