ARRIBA EL BIBLIOPATI

A l’última reunió de delegats es va acordar l’inici d’una nova activitat que feia temps que anàvem demanant: poder anar a l’hora del pati a la nostra biblioteca. L’han anomenat BIBLIOPATI!!!

Les normes acordades són les següents:

• Només podran anar-hi dos persones dels cursos de 1r fins a 6è.
  • Per accedir-hi cada classe tindrà dos carnets que acreditaran l’entrada.
  • Tenir un comportament adequat a dins de la biblioteca.

QUÈ PODREM FER?

El que es recomana principalment és fer lectura per gaudir durant aquesta mitja hora, i així gaudir de les diferents publicacions que es troben a la nostra biblioteca. De moment aquests llibres no podrán agafar-se de préstec per dur-los a l’aula o a casa, però més endavant es vol aconseguir un sistema de préstec efectiu pels alumnes que ho demanin.

D’altra banda també es podrà fer deures o estudiar durant aquest espai, però sempre respectant les normes de la biblioteca.

1. Neus

Sóc la Neus, la mare que us ajuda a la biblioteca de l’escola, i bibliotecària de professió. Us felicito per la iniciativa!! Però l’expressió no es podran emportar a classe ‘i molt menys’ a casa, la trobo molt desafortunada. Sembla que sigui un delicte emportar-se llibres en préstec!! Podríeu posar: els llibres es podran consultar a la biblioteca de l’escola però no es podran emportar en préstec.

1. Oriol Palà Autor de l'article

Gràcies per la teva aportació Neus, i disculpa per la incorrecció, vàrem penjar el document de la notícia que no estava corregida enlloc de la que sí ho teniem. Tot i així agraïm la teva aportació. Moltes gràcies!