Instal·lacions

L’edifici escolar central és de finals dels anys 60  i està distribuït en quatre construccions: una destinada  a cuina i menjador, dues  són aularis  i la darrera, distribuïda en dues plantes, que correspon a les antigues cases de mestres, actualment reformades i on hi ha varies aules, la sala de mestres i la secretaria. Des de fa anys l’escola disposa de dos mòduls d’ampliació on hi ha dues aules i un petit despatx.

La distribució dels espais és la següent:

• Edifici 1, de dues plantes.

A la planta baixa  hi ha :

• L’aula dels Ceps, un espai dedicat al desdoblament de cicle inicial o infantil.
  • L’aula dels Conills, espai destinat a Educació Infantil i Aula d’Acollida de 8h a 9h cada matí.
  • L’aula petita, espai de pas i emmagatzematge de material dels monitors.
  • La sala de mestres i de reunions.

A la primera planta  hi ha:

– El  despatx  i secretaria.

– Una aula polivalent (avui espai de biblioteca i experimentació)

– L’aula dels Roures i les Oliveres;  espai destinat als grups de cicle superior.

• Edifici 2, d’una planta i amb dos espais:

-Aula de les Alzines, que normalment alberga alumnes de P5 o cicle inicial, fet que depèn de les agrupacions intercícliques que es fan cada any. Aquesta aula compta amb un petit porxo amb dos lavabos i una entrada adaptada amb rampa.

-Aula dels Pins, aquesta aula sempre alberga alumnes de cicle inicial i  té un porxo amb dos lavabos.

• Edifici 3, d’una planta i amb dos espais:

-Un destinat als alumnes de la llar els Cargols, llar dependent de l’Ajuntament de Subirats, però que està integrada a l’escola des de la seva constitució.

-L’altre destinat normalment a alguna aula d’educació infantil, la dels Ocells, tot i que segons els agrupaments, alguns anys queda com a aula d’usos polivalents.

• Edifici 4, d’una planta:

-És la cuina i un menjador amb capacitat màxima per uns 85 alumnes.

• Edifici 5 d’una planta i amb dos espais:

-Aquest espai està constituït per un mòdul d’ampliació que es van establir pel departament l’any 2007. Aquest mòdul alberga dues aules destinades a les classes dels codonyers i presseguers, totes dues de cicle mitjà, dos lavabos i un despatx o aula d’atenció a la diversitat.

• Altres espais l’escola també  compta amb…

-Una pista central, utilitzada per les hores d’esbarjo de l’alumnat de primària i de parvulari (de 5 anys), per l’educació física i per altres activitats conjuntes.

-Un pati petit destinat a l’esbarjo dels nens/es de la llar i de cicle infantil (de 3 i 4 anys).

-Un hort escolar.