Visitem l’Inter

S’acosta l’acabament del curs i els alumnes més grans de l’escola ja es preparen per fer el salt a l’ESO. Aquest passat 22 de maig, els nostres alumnes de sisè han visitat les instal·lacions de l’institut Intermunicipal del Penedès a Sant Sadurní. En aquesta experiència ens han acompanyat dos ex alumnes, l’Alba i la Sara que ens han ajudat a conèixer millor com funciona l’institut i a treure’ns les pors d’afrontar aquest nou repte en un centre tan gran.

Ha estat una experiència molt interessant, ja que hem pogut conèixer l’entramat d’un institut que per uns quants serà el seu destí al setembre de l’any vinent.