UN MÓN PER LES PERSONES

Benvolgudes famílies,

Després de l’experiència de l’any passat amb els Lexu’s, trobem molt enriquidor compartir una estona amb músics a l’escola. Els músics aporten una visió del món molt positiva i alhora convida als alumnes a deixar de banda la vergonya i gaudir de cantar i ballar.

Aquest any el convidat és l’Oriol Barri, un cantautor que està molt lligat als moviments socials en defensa de la situació actual dels refugiats, com Stop Mare Mortum. Va participar activament en l’organització del concert concert solidari per a les persones refugiades del passat febrer. I és l’autor de la cançó “Un món per les persones”, l’himne d’aquest concert.

Com veieu, el Títol dels Tallers d’Art van agafant cada vegada una mica més de sentit.

No deixeu d’escoltar la cançó!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *