Teatre Cicle Superior

Dilluns dia 19 de juny, els nens i nenes de cicle superior van representar les seves respectives obres de teatre les Oliveres al Roures i els Roures a les Oliveres.

Així culmina el projecte dedicat al teatre i la feina feta durant aquest curs respecte aquest tema en l’àrea de llengua catalana.

Oliveres i Roures van començar a elaborar la seva pròpia obra de teatre a l’inici de curs.

Primer van fer una pluja d’idees i van consultar llibres diversos (de l’escola o portats de casa)  i en van escollir un en el que la seva trama els cridés l’atenció.

Després, van definir els personatges, les escenes, qui faria què i van adaptar l’argument del  llibre a la història que volien explicar. Van afegir i treure personatges, van definir els decorats, el vestuari, etcètera

Seguidament, van començar a escriure els diàlegs, acotacions, expressions de cada una/a…..en format teatral. El guió!

Ho van passar a l’ordinador i cada un/a amb una còpia de l’obra de teatre, van estudiar-se els texts, alhora que començaven a assajar i elaboraven els decorats.

Durant els assajos, van anar modificant texts, personatges, guió…

I finalment, van representar l’obra de teatre als seus companys.

Van aprendre moltes coses d’aquesta experiència, però sobretot una de bàsica: la col·laboració i la feina cooperativa.

Moltes felicitats a tothom. Cliqueu aquí per veure més imatges