L’escriptor Jaume Cela a l’escola Subirats

El 18 de maig, l’escriptor Jaume Cela, autor dels llibres: El lladre d’ombres; L’herència; Una troballa sorprenent; Hola, Pep!; Set raons per estimar els meus pares; etc., ens ha visitat i ens ha fet passar una molt bona estona.

Els alumnes de Cicle Superior han tingut el privilegi de poder escoltar l’escriptor, així mateix han pogut fer-li moltes preguntes referents a la seva vida literària i, en concret, al llibre El lladre d’ombres, que ha estat un des llibres que els nostres alumnes han llegit durant aquest curs.

Una gran experiència que fa que aprenguem el valor de l’escriptura i el de la lectura.

Cliqueu sobre la imatge per veure més fotografies