Notícies del lloc

DENIP
de Administrador/a CEIP Sant Miquel del Cros - jueves, 11 de enero de 2018, 13:57

Dia escolar de la no violència i la pau

Cada 30 de gener, des de 1964, se celebra el dia Escolar de la No violència i la Pau (DENIP) per recordar el llegat de Mahatma Gandhi, el dia que es commemora l'aniversari de la seva mort.

PAUhttp://blogbibliotecas.mecd.gob.es/wp-content/uploads/2015/01/peace.jpg

CAVALCADA 2018
de Administrador/a CEIP Sant Miquel del Cros - jueves, 4 de enero de 2018, 11:51

CAVALCADA

RECORDEU QUE EL DIA 5 DE GENER ES FA LA CAVALCADA DELS REIS MAGS D'ORIENT A ARGENTONA

Aquest any els encarregats de fer el cartell van ser els alumnes de 3r i 4t de la nostra escola.

El guanyador és aquest de la Laia Romero de 4t .

Els altres cartells estan exposats  a la Plaça Nova.

NADALES A TV MATARÓ
de Administrador/a CEIP Sant Miquel del Cros - sábado, 30 de diciembre de 2017, 11:13

nadales tv

Per a tots els que no veu veure la cantada de nadales del dia 29 de desembre a TVMataró dels nostres alumnes, aquí teniu la mostra.