Activitats extraescolars

DILLUNS DIMARTS DIMECRES DIJOUS DIVENDRES
Futbol Prebenjamí(P4, P5, 1r i 2n. Pistes)de 16:30 a 17:15Patinatge(Primària. Pistes) de 16:30 a 18:00 Futbol Aleví(CS. Pistes)
Futbol Benjamí(CM. Pistes)
Bàsquet(CM i CS. Pistes)
Totes de 16:30 a 18:00
Futbol Prebenjamí(P4, P5, 1r i 2n. Pistes)de 16:30 a 17:15 Futbol Aleví(CS. Pistes)
Futbol Benjamí(CM. Pistes)
Bàsquet(CM i CS. Pistes)
Totes de 16:30 a 18:00
Piscina ( Pabelló Multiesportiu de Sant Pere i Sant Pau)Començarà a les 17:00h

Els preus i el procediment del pagament el teniu indicat en el full adjunt. L’heu d’imprimir per poder fer el pagament amb el codi de barres.
Què cal fer per apuntar-se a les activitats:
1r.- Pagar la quota de soci: haureu d’indicar el nom de la família, ja que el pagament és únic per família/curs. Es farà al Banc Santander (a qualsevol oficina o per transferència) i fer un ingrés de 22.00€ al nº de compte: 0049 4365 54 2290002990
Com ja sabeu la quota és de 25.00€ però com que us faran pagar 3 € per la gestió a ventanilla, nosaltres asumirem aquesta despesa. Demanar un resguard per entregar. Si ja l’heu pagat aquests dies ja ens constarà. Si la pagueu abans d’anar a inscriure’s heu de portar allí el justificant.
2.- Apuntar-se al menjador el dilluns 28 i dimarts 29 de 16:45h a 18:00h al menjador.
3.- Aquells que no heu fet cap activitat esportiva heu de portar una fotocòpia de la targeta sanitària del nen/nena.
4.- ELS PAGAMENTS DE LES ACTIVITATS ES FARAN TRIMESTRALMENT I HEU DE PORTAR EL JUSTIFICANT AL MONITOR DURANT LA PRIMERA SETMANA DEL TRIMESTRE (OCTUBRE-GENER-ABRIL) COM A MOLT TARD.
Tothom que es volgui apuntar a les activitats haurà de tenir els deutes pagats. Ja sabeu que per acord del Consell Escolar aquests deutes són qualsevolgenerat tant a l’Escola com a l’AMPA, en el curs 14-15 com en anteriors. Per informar-vos dels deutes amb l’escola passar per secretaria de l’escola. Els deutes de l’AMPA ja els sabeu i s’ha de fer l’ingrés directament al compte del Banc Santander i adjuntar també el comprovant.
LES ACTIVITATS COMENÇARAN, SI HI HA SUFICIENT GENT PER FER-LES, LA SETMANA DEL 5 D’OCTUBRE.
Els de Robòtica farem l’activitat els dimecres de 16:30h a 18:00h, pels de 5è i 6è. Places limitades. I ja es parlarà de la gestió a la pròpia activitat.
Uns altres temes com venda de roba us anirem informant.
Per resoldre qualsevol dubte us preguem que feu servir en principi el mail de l’AMPA per posar-vos en contacte amb nosaltres: ampaescolaspisp@gmail.com