Progr. 98 del “LLEGEIXE’M UN CONTE” amb els “Robots & Company 3.0” a Ràdio SPSP, 101.0FM

“Llegeixe’m un conte”, dimecres 17 feb’16, Prog. núm 98

JA PODEU REESCOLTAR TANTES VEGADES COM VOLGUEU… el Programa núm. 98 del “Llegeixe’m un conte” d’ahir, amb els “Robots & Company 3.0”!!!! 😀

CONTES: “Ets un amic especial” i “Apilo” amb participació dels “Robots & Company 3.0” de l’extraescolar de Robòtica a l’Escola SPSP, integrat per alumnes de cicle superior de les dues escoles públiques de la XEP de SPSP: la Happy B., la Blanca B., el David N., l’Alicia N., el Martí P., el Mario S. i l’Eloi S., acompanyats per la seva entrenadora FLL, la Sra. Judith Boquera.

Ja en la seva quarta temporada, “Llegeixe’m un conte” és un programa de Joana Margalef i el “Programa d’animació lectora” de l’Escola Sant Pere i Sant Pau, amb Tània Llauradó.
Pensat per a nens i nenes de totes les edats, aquest programa radiofònic d’animació lectora s’emet els dimecres a tres quarts de sis del vespre amb contes, música i participació.

Ràdio Sant Pere i Sant Pau, 101.0FM
Bloc Perú, baixos, 43007 Tarragona