PREINSCRIPCIÓ PER AL CURS ESCOLAR 2016-17

INSCRIPCIÓ on line al web del Dpt. d’Ensenyament

Pares i mares i/o tutors/-es legals de nens i nenes nascuts durant l’any 2013… S’acosta el moment de reservar plaça per al curs escolar 2016-’17 a la nostra escola.
També per a nous i noves alumnes per al curs escolar 2016-’17 nascuts/-des en anys anteriors al 2013 fins al 2005.
Si és el vostre cas o d’algú que conegueu interessat, aquí teniu l’avançament per tal que pogueu anar preparant la documentació:

PREINSCRIPCIÓ I MATRICULACIÓ ESCOLAR 2016-2017

1. Imprès de sol·licitud.
  2. Imprès de dades bàsiques i permís d’accés dades personals per procés d’inscripciófacilitat pel centre
  3. Original i fotocòpia del Llibre de Família o altre document que n’acrediti la filiació/tutoria legal.
  4. Original i fotocòpia del DNI, NIE o Passaport del pare i mare o tutor.
  5. Original i fotocòpia de la TIS (Targeta  sanitària individual) i Mútua si és el cas.
  6. Original i fotocòpia del carnet de vacunacions o certificat mèdic oficial expedit pel pediatra on figurin les dosis rebudes i/o el motiu de la no vacunació.
  7. Original i fotocòpia del DNI, NIE o Passaport del/la menor, cas que el tingui expedit.
  8. Original i fotocòpia del certificat o volant municipal de convivència del menor amb la persona sol·licitant o volant d’empadronament.
  9. Original i fotocòpia de la Sentència Judicial en cas de separació o allunyaments.
  10. Tres fotografies recents de l’alumne/-a.
  11. Autorització ús d’imatges de l’alumne/-a, publicació de dades de caràcter personal i material elaborat per l’alumnat.
  12. Autorització religió/ensenyaments alternatius.
  13. Autorització recollida d’alumnes.
  14. Autorització per a anar, o no, sol/-a a casa.
  15. Carta de Compromís Educatiu (per duplicat). Si és el cas, cal al·legar:
  • Renda anual de la unitat familiar (documentació acreditativa de ser beneficiari de la prestació econòmica de la renda mínima d’inserció). 10 punts
  • Proximitat del domicili de la persona sol·licitant (DNI o NIE amb el domicili /volant d’empadronament del sol·licitant ). 30 punts
    • O proximitat del lloc de treball (còpia del contracte laboral o certificat de l’empresa). 20 punts
    • O, si viu dins el mateix municipi, fora de l’àrea d’influència (volant d’empadronament o DNI, NIE amb domicili). 10 punts
  • Germans al centre o a centres públics adscrits (certificat d’escolarització), o pares que treballin al propi centre. 40 punts
  • Tenir un familiar discapacitat  (33% o més), cal certificació oficial, original i fotocòpia. 10 punts
  • Original i fotocòpia del carnet de família nombrosa o monoparental, vigent. 15 punts
  • Malaltia crònica de l’alumne/-a que afecti el sistema digestiu, endocrí o metabòlic (celíacs també) justificat amb informe o certificat mèdic oficial on s’especifiqui la malaltia. 10 punts
  • Familiars de primer grau exalumnes: el pare, mare, tutor legal o germans, haver estat alumne del Centre.  5 punts

La preinscripció es pot fer via telemàtica des del web del Departament d’Ensenyament

​​

preinscripcio/informacio_general/index.html  i cal lliurar elresguard al centre, conjuntament amb tota la documentació acreditativa. Es pot presentar la preinscripció en el centre demanat en primer lloc o a l’OME.  El full de sol·licitud també el podreu descarregar del mateix lloc web i emplenar-lo per fer la preinscripció presencialment.

​Al mateix web podreu consultar-hi els barems.​
  • No es permet la duplicitat de sol·licituds.No s’admetrà cap preinscripció si no va acompanyada de tota la documentació imprescindible. (La no presentació d’algun d’aquests documents suposarà la pèrdua de puntuació en la baremació). No han de fer la preinscripció aquells alumnes que ja estan escolaritzats al centre.