“Llegeixe’m un conte”, Prog. núm 101, (9 març’16)

“Llegeixe’m un conte”, dimecres 9 març’16, Prog. núm 101

JA PODEU TORNAR A ESCOLTAR EL PROGRAMA D’AHIR… EL
NÚM 101, A LA 101.0 FM…!! 😉

CONTES: “Els pantalons de la vella quaresma”, “Khadija” i “Rosalinda”.
POEMA: “Hissar la vela”
CONTES A BOCINS: “L’àvia de Tutankamon” (“Cursa pel museu”)

Programa núm. 101 de “Llegeixe’m un conte” a Ràdio Sant Pere i Sant Pau. Avui, amb la col·laboració especial de la Srta. Montse Constantí, TEI (tècnica d’educació infantil) de la nostra escola.

Ja en la seva quarta temporada, “Llegeixe’m un conte” és un programa de Joana Margalef i el “Programa d’animació lectora” de l’Escola Sant Pere i Sant Pau, amb Tània Llauradó.
Pensat per a nens i nenes de totes les edats, aquest programa radiofònic s’emet els dimecres a un quart de set del vespre amb contes, música i participació.

Ràdio Sant Pere i Sant Pau, 101.0FM
Bloc Perú, baixos, 43007 Tarragona