Apadrinament lector

Els alumnes de l’escola ja han començat l’apadrinament lector, és una activitat que es realitza en parelles formades per alumnes de cicle superior que fan de padrins/es de lectura i alumnes de cicle inicial que fan de fillols/es.

El padrinet/eta vetlla per l’aprenentatge lector i l’ajuda a llegir i alhora l’engresca a agafar gust per la lectura.

Com treballen els padrinets/etes i els fillols/es?

• El padrí/neta prepara, per escrit, activitats de comprensió  per ser respostes oralment.
  • Motivació breu a la lectura: Què t’agrada? Has vist mai…?
  • Ús d’estratègies de comprensió lectora: Què saps d’aquest tema? Què creus què passarà?
  • El padrí/neta fa una lectura expressiva.
  • Ambdós fan una lectura conjunta.
  • Apunten el llibre llegit al Carnet Lector.

Per veure les fotos feu clic en la imatge.