CICLE INICIAL.- AUTORITZACIÓ PER A LA SORTIDA DE L’ESCOLA

Adreçat a famílies amb alumnat a Cicle Inicial
Document per autoritzar una persona diferent dels progenitors i padrins a recollir a l’alumnat. Serà imprescindible que el tutor/a tingui aquest document signat per poder recollir els infants.

EDUCACIÓ INFANTIL.- AUTORITZACIONS RECOLLIDA ALUMNES

Adreçat a famílies amb alumnat a Ed. Infantil

3r PRIMÀRIA.- AUTORITZACIÓ PER A LA SORTIDA DE L’ESCOLA

Per tal d’autoritzar  a altres persones, trets dels responsables legals, per recollir els vostres fills/es, cal que ompliu el document adjunt i el feu arribar al tutor/a del vostre fill/a.
Preguem es faci ús del document, ja que la simple comunicació oral NO ÉS VÀLIDA.

AUTORITZACIÓ ADMINISTRACIÓ MEDICACIÓ

Aquí us podeu descarregar el document per sol·licitar que a l’escola s’administri medicació al vostre fill/a.
Serà imprescindible adjuntar també, la prescripció mèdica.