VIII CANTEM ” EL PETIT PRÍNCEP”

Avui, el poliesportiu de Miralcamp ha acollit més de 1000 persones per escoltar la cantata ” El petit príncep”, interpretada per gairebé 330 nens i nenes, de totes les escoles del Pla d’Urgell i amb l’acompanyament de la Jove Orquestra Municipal de Música de Mollerussa.

La nostra escola ha participat en l’organització de l’acte conjuntament amb l’Excm. Ajuntament, el Consell Comarcal i els Serveis Educatius del Pla d’Urgell. L’alumnat de 5è i 6è ha representat al nostre centre en l’apartat de cantaires.

L’acte ha tingut el seu reflex en la premsa local, tal com podeu veure en aquest enllaç.

Podeu veure algunes fotos de l’acte, clicant AQUÍ.