FESTIVAL FINAL DE CURS

El dissabte 16 de juny de 2018 hem celebrat el festival de final de curs. Al poliesportiu municipal, després d’un magnífic dinar vàrem poder gaudir d’uns moments ben bonics i fins i tot emocionants.

Començà amb la part de l’AMPA on s’informà dels resultats de les votacions, es donaren els diplomes dels participants a les activitats extraescolars i vàrem gaudir dels balls moderns i d’una brillant actuació de patinatge.

A continuació fou el moment de l’escola. L’inici fou l’acte d’homenatge al nostre alumnat de 6è, que aquest curs ens deixa per seguir el seu camí cap a Secundària. Van rebre una orla,  gentilesa de l’AMPA i l’escalf en forma de passadís dels seus companys i companyes i  els aplaudiments de tots els assistents. A continuació varem gaudir de les danses de tot l’alumnat de l’escola agrupats per cicles. Per finalitzar, els i les alumnes de 6è ens obsequiaren amb un fantàstic ball modern, el qual fou seguit per moltíssima gent a la pista.

Us deixem les fotos, que podeu veure AQUÍ, i  algun vídeo també que podeu veure clicant AQUÍ.