PER LA PAU…

Avui, dimarts 2 d’octubre, ens hem concentrat a les 12 del migdia per rebutjar la violència.
Us deixem el manifest que hem llegit als infants:
“Davant els fets viscuts ahir, 1 d’octubre, en alguns llocs del nostre país condemnem tota resposta que faci ús de la violència, estem tots aquí reunits per manifestar doncs, el nostre rebuig a tota actitud violenta que en res afavoreix i que malmet la nostra convivència.
La nostra escola, com moltes de les escoles i instituts que varen acollir les votacions, és un lloc on s’ensenya democràcia, s’ensenya a ser ciutadans i ciutadanes, s’ensenyen els drets i deures que tots tenim. Ensenyaments que fem, fonamentats en valors com el respecte i la pau.
Per tot plegat fem una crida a respectar la pluralitat i diversitat de tots i totes els ciutadans i ciutadanes de Catalunya.”