INVESTIGADORS DE SONS

Fa uns dies, els alumnes de Cicle Inicial hem iniciat el Projecte Interdisciplinar: TOT SONA.

El passat divendres dia 2 de febrer, vam realitzar una sortida que la vam titular: “Som investigadors de sons”, amb l’objectiu de conscienciar-nos i identificar sons de l’entorn proper.

Per fer-ho, vam fer una primera activitat de relaxació i respiració per tal de preparar-nos per escoltar i sentir tot allò que en situacions normals passa desapercebut, després ho vam posar en comú en parelles i finalment amb el nostre equip.

Podeu veure les fotos d’aquesta activitat clicant a la imatge: