ESTADES CICLE MITJÀ

Els passats dies 4, 5 i 6 d’abril, els alumnes de Cicle Mitjà vam estar al Camp d’Aprenentatge de Barcelona.

Van ser tres dies molt intensos on vam poder seguir el treball del projecte “Cap a Barcelona” que ja havíem iniciat a l’escola.

Entre moltes altres coses: vam poder observar la ciutat (prismàtics i tot) des del punt més alt del castell de Montjuïc i des d’allí reconéixer els edificis més emblemàtics de la ciutat orientant-nos amb mapes i brúixoles. Ens vam passejar per l’eixample, fent-ne un recompte urbà i visitant l’interior d’edficis modernistes. A més a més, vam caminar per les Rambles, en vam conèixer alguns secrets, també varem fer un joc dins del Mercat de la Boqueria, on vam gaudir molt de com estaven posats els aliments a cadascuna de les parades i fins i tot vam degustar un suc natural de fruites. Finalment vam trepijar i ens vam endinsar al Park Güell descobrint secrets ben amagats i vam aprendre a fer un trencadís gaudinià.

Ens ho vam passar molt bé i vam aprendre moltes coses noves. UNS DIES FANTÀSTICS!!

Podeu veure les fotos cliclant a la imatge següent: