CANTATA A MIRALCAMP

El dia 2 d’abril es va realitzar la Cantata comarcal al poliesportiu de Miralcamp. La cantata  va ser: “ El Petit Príncep” amb el text de Jordi Enjuanes i la música de Ricard Gimeno. Van participar més de 300 cantaires que van estar acompanyats de la Jove Orquestra de l’Escola Municipal  de Música de Mollerussa sota la  impecable direcció de Josep Miquel Mindan.

La narració va estar realitzada pels alumnes del Col·legi del Carme de Mollerussa.

L’activitat ha estat coordinada pel Servei Educatiu del Pla d’Urgell, l’Excm. Ajuntament de Miralcamp i  pel professorat de música de les següents escoles:

.

Arnau Berenguer (El Palau d’Anglesola)

El Roser ( El Poal)

El Sitjar (Linyola)

El Timó (Sidamon)

Francesc Arenes (Golmés )

Joaquim Palacín (Bellvís )

L’Estel (Castellnou de Seana)

Les Arrels (Mollerussa)

Marinada (Vilanova de Bellpuig)

Mestre Ignasi Peraire (Mollerussa)

Minyons d’Urgell (Fondarella)

Mossèn Ton Clavé (Vila- sana)

Ramon Farrerons (Bell-lloc d’Urgell)

Sant Miquel (Miralcamp)

Pompeu Fabra (Mollerussa)

El Carme (Mollerussa)

La Bassa (Torregrossa)

MDD de l’Hor ta (Ivar s d’Urgell)

Vídeo gentilesa de l’escola el Sitjar de Linyola.