TALLERS DE LLENGUA

Diada del teatre

Tots els nens i nenes fem un teatre

A l’escola Sant Jordi fem la diada del teatre i la fem el 23 de febrer. Aquesta diada la celebrem perquè els nens i les nenes ens ho passem bé i aprenguem coses noves mitjançant el teatre.

Les nostres professores tenen la idea principal del tema, nosaltres aportem noves idees i entre tots i totes preparem la nostra obra.

L’assagem durant uns dies i ho fem al gimnàs i a la biblioteca perquè són espais prou amples per a fer-ho.

Cada curs prepara la seva i a més de fer la representació també podem anar a veure alguns dels altres grups.

Fem aquesta diada del teatre per a tota l’escola i tots i totes ens ho passem  molt bé.

Hugo i Pau