XXIII a diada del teatre: I si el món fos al revés?

Avui, 23 de febrer a la tercera franja horària del matí, els nens i nenes de 6è han fet la seva actuació a l’espai “gimnàs”.

Ha estat genial l’actuació. La voleu veure???

Felicitats a totes i a  tots!!!!

Us deixem un recull de fotos. Clica sobre la imatge.

1. Blau

Tot i les complicacións d’ultima hora, el teatre va sortir genial, vam fer molt bona feina.
    Al darrera tenia un missatge molt important i vam aconseguir que fos una obra divertida.
    Va ser l’ultima diada per nosaltres, i estic contenta de que el nostre ultim teatre sigues aquest.

Blau Martín 6è.

2. Elies

Hola sóc l´Elies de 6é. Volia dir que totes les obres han quedat molt bé. Es nota que estan fetes amb il.lusió i prepades amb molt temps. Jo he disfrutat molt fent la nostra obra!

3. David.R

Soc el David de sisè. Amb aquesta obra he après que la dona i l’home son iguals.
    L’obra en si mateix fa riure,fa que t’enfadis una mica sobretot a l’escena de nataciò sincronitzada. Aquest any es l’ùltim que fem la diada del teatre els de sisè per això m’ha agradat despedirme de la diada del teatre aixì.

4. Pau Peiretó

Hola sóc el Pau de 6è.
    El nostre teatre crec que va quedar molt bé i em va agradar molt fer-lo, espero que els nens i les nenes que el van venir a veure, ho hagin gaudit molt. Segurament tothom va entendre el missatge i llàstima que l’Aaron no pugués venir.

5. Anna Mateo Bermudez

Hola ,soc l’Anna de 6è i crec que el nostre teatre ens va sortir força be.
    M’ho he passat molt be assajant l’obra .Es una llàstima no poder tornar-ho a repetir .M’agradaria molt poder tornar a viure aquesta experiència una altra vegada en aquesta escola.

6. Sergi

Hola soc el Sergi de 6è.
    Crec que aquest any hem fet una obra molt divertida i a sobre amb misatge al darrere.
    La veritat es que he passat una mica de vergonya encara que aixo m’ha passat tots els anys, però m’ho he passat molt bè fent l’obra

7. Paula aixala

Aquest teatre es un dels que més m’ha agradat.
    Però estic trista perque es la ultim teatre que fem.
    Es nota que tots i totes ens ho em preparat amb molta il.lusió i amb moltes ganes.
    M’ha encantat la diada dels teatres.

8. Maria

Hola, sóc la Maria de 6è.
    Em va agradar molt participar en aquesta obra, ja que es la ultima que farem en aquesta escola. Penso que ens va quedar molt divertida.