SETMANA MUSICAL A 1r

Aquesta setmana des de l’aula de música hem plantejat activitats diverses. Aprofitant que el dia 22 de novembre ha estat Santa Cecília (la patrona dels músics) tots aquelles nenes i nens que saben tocar un determinat instrument (ja sigui perquè van a una escola de música i s’han iniciat a fer algun instrument, o ja sigui perquè a casa en tenen un que de vegades toquen i el volen presentar i ensenyar-nos-el) han fet la seva petita aportació.

Dins el grup dels nens i nenes de 1r hi ha tres alumnes que s’estan iniciant en aquest món. Gràcies per deixar-nos gaudir de la vostra música:

• L’Enar (violí)

• La Judith (la guitarra)

• La Júlia (el piano)

• A més a més aquest divendres 24 de novembre han vingut un noi i tres noies de l’institut(el David, la Marina, la Maria i la Paula) a fer un intercanvi musical. Ell i elles ens han fet gaudir d’allò més amb la interpretació de diferents peces amb l’acordió, una guitarra acústica i el pròpia veu. Moltíssimes gràcies companys de l’institut!!!!
    Cliqueu sobre la imatge per veure’n més!!!