➡ Trobareu tota la informació referent a la preinscripció 2024-2025 al següent enllaç.
➡ Oferta inicial de places.
➡ Trobareu tota la informació referent a la preinscripció 2024-2025 al següent enllaç.
➡ Oferta inicial de places.
Les dos últimes setmanes de novembre, les estones de música s’han convertit en petites exhibicions, explicacions, exposicions, audicions… de tot tipus d’instrument i disciplina musical. Hem gaudit de propostes de danses, d’interpretacions cantades, d’interpretacions instrumentals, d’interpretacions solitàries, a duo, a quartet, a trio…
A la classe… Llegeix més»
Fa unes quantes setmanes us vam presentar una proposta que tan sols iniciàvem. Avui us la presentem ja una mica més treballada. Aquest treball el fem amb moviment lliure (no pas fent 8, 4 o 2 passes) però sentint aquests temps i a més a… Llegeix més»
Durant aquest trimestre, amb els infants de 5è, hem anat fent un treball de ritme per iniciar-nos en el concepte de contratemps. DE moemnt ja el sabem interpretar i ho hem fet amb aquest joc de moviment i cercles.
Avui, ens emociona compartir amb vosaltres una experiència única i enriquidora que vam viure divendres 17 de novembre: la nostra sortida modernista per Barcelona. Hem tingut l’oportunitat d’explorar i aprendre sobre l’art i l’arquitectura d’aquest moviment que va deixar una empremta tan profunda en la… Llegeix més»
Un Foley és aquella persona que se n’ocupa de ficar els sons ambients a les pel·lícules. Les pal·lícules solen rodar-les actors i actius, i els càmeres que les enregistren només enregistren el so de les converses, la resta de sons els afegeixen posteriorment en un… Llegeix més»
Un Foley és aquella persona que se n’ocupa de ficar els sons ambients a les pel·lícules. Les pal·lícules solen rodar-les actors i actius, i els càmeres que les enregistren només enregistren el so de les converses, la resta de sons els afegeixen posteriorment en un… Llegeix més»
Durant aquestes setmanes prèvies a la preparació del Nadal, anem cloent activitats. En aquest article trobareu tres propostes que han estat coent-se a foc lent, sessió a sessió, setmana rere setmana i que ara us en presentem el producte final.
RATOLINESA:
Aquesta és una dansa binària interpretada… Llegeix més»
Durant aquest trimestre cal anar repassant i perfilar la dissociació corporal i el treball fet amb les corxeres i les negres. Aquest exercici ens ajuda a caminar a ritme de negra i a interpretar amb les mans negres o corxeres depenent de les dimensions del… Llegeix més»
Enguany, els nens i nenes de 5è, realitzarem una trobada de glosa o altrament dita de cançó improvisada a l’Auditori. Aquesta trobada amb altres escoles serà finals de curs i durant tot l’any treballarem des de diferents àmbits com improvisar la lletra d’aquestes cançons.
De… Llegeix més»
Quan els nens i nenes de 3r vàrem anar al Caixafòrum a fer aquest taller, el David, el nostre dinamitzador, ens va ensenyar algunes cançons i algunes propostes de moviment.
Us deixem la cançó d’Ipharadissi i la interpretació en moviment de Baba yetu.
Per fi aquesta setmana vam poder fer aquest visita tant esperada i vam poder gaudir d’un dia espectacular.
Va ser molt interessant poder observar tot tipus d’ocells. Malgrat que havien estat ferits, ara estan ben cuidats i gràcies a les persones que treballen al centre nosaltres… Llegeix més»
Un any més hem celebrat la nostra 1a festa de curs, la festa de la tardor. Una festa plena de menjar, danses, balls i bon moments.
A mig matí, després de l’esbarjo, tota l’escola hem gaudit de les danses que hem preparat cicle a cicle. Les… Llegeix més»
El passat dissabte dia 28 d’octubre alguns nens i nenes de l’escola van participar en la jornada de Miniatletisme que es va celebrar a les Basses d’Alpicat. Al llarg del matí, van poder gaudir de moltes activitats relacionades amb l’atletisme que van ser d’allò més divertides. Algunes d’aquestes activitats van ser: salt d’alçada, llançament de pes, 40 metres llisos, cursa de relleus amb cadira de rodes, marxa, salt de perxa, salt de llargada, triple salt, curses per a discapacitats visuals, circuits d’agilitat, jocs alternatius, etc.
Finalment, els atletes van fer una desfilada final i van obtenir un obsequi per part de l’organització.
Aquesta cançó ens ha servit per acabar de consolidar les famílies d’instruments, els instruments que les confegeixen i, entre altres coses, per anar treballant la precisió melòdica, la precisió rítmica, la memorització de les estrofes, la dicció, la impostació de la veu, el saber seguir… Llegeix més»