SETMANA MUSICAL a P3

Aquesta setmana des de l’aula de música hem plantejat activitats diverses. Aprofitant que el dia 22 de novembre ha estat Santa Cecília (la patrona dels músics) amb els infants de P3 hem fet dues activitats musicals ben diferents.

D’una banda el dilluns 20 vam anar a gaudir d’un espectacle musical al teatre de l’Escorxador de Lleida. Era un espectacle titulat “música per a bebès” i els intèrprets ens van fer gaudir de música barroca amb interactuacions amb un públic atent, entregat i abduït. Tot això gràcies a la proximitat dels espectadors amb als actors i de l’acollidora sala dos del teatre.

(Clica a la imatge per veure més fotos)

A més a més, el dijous, aprofitant que havíem estat treballant instruments com el saxo, l’acordió i el clarinet (instruments que vàrem veure i escoltar a l’audició del dilluns), vam poder gaudir d’una actuació en directe del saxofonista de la nostra escola, el Joel Cambrodí, que va venir al parvulari a ensenyar-nos tot el que ens encuriosida del saxo.

Gràcies Joel!!!