FESTA DE SANT JORDI: amb famílies

Avui, 24 d’abril a la tarda, hem preparat les tradicionals parada amb els llibres confeccionats per tot l’alumnat de l’escola.

La tarda ha estat d’allò més agradable. Hi ha hagut plantada de plantes i flors, l’exposició del llibre col·lectiu amb un munt de propostes per a ficar-hi un títol, hem tingut la paradeta de samarretes i sabonets dels nens i nenes de sisè, hem continuat omplint el Trotallibres de llibres i contes interessants i hem pogut gaudir de la companyia de totes i tots vosaltres.

Us deixem un recull de fotos del que ha estat la tarda d’avui.

Gràcies per la confiança i la implicació com a famílies.

Clique sobre la imatge per veure més fotos.

1. Blau Martín

Em va agradar molt vendre samarretes i sabons, però encara em va agradar més fer-los.
    La plantada de flors va ser un èxit, el patí va quedar ben bonic.
    Els llibres estaven tots molt treballats, i de temes molt interresants.
    Em va agradar molt la tarda de sant jordi, però em va fer pena perquè era l’última.