FESTA DE NADAL

El passat divendres dia 22 de desembre vam celebrar la festa de Nadal a la nostra escola.

Durant tot el matí vam assajar l’espectacle nadalenc de la nit “Somnis de Nadal” i després vam menjar xocolata desfeta i vam jugar o repartir l’amic invisible a primària.

A la nit totes les famílies vau retornar a l’escola per compartir una estona plegats i desitjar-nos bones festes. Els nens i nenes de l’escola us vam preparar els “Somnis Nadalencs” un espectacle itinerant part del qual va ser interactiu.

Després l’AMPA ens va oferir una torronada i la coral de l’escola ens va oferir un petit repertori de nadales.

Us deixem amb un petit vídeo i un recull d’imatges.

MOLT BONES FESTES A TOTHOM!!!

Clica sobre la imatge per veure’n més