DIADA CIENTÍFICA.

El dijous dia 16 de novembre a l’escola vam celebrar la diada científica. Durant tot un matí els nens i nenes de l’escola van fer, explorar, experimentar, manipular i tocar tot tipus de material per poder arribar a saber més coses sobre ciències. Els experiments que es van dur a terme van ser els següents:

P3 El tub i les boles
P4 Anem al gra
P5 Les balances
Primer Per què se’ns posen els pèls de punta?
Segon Per què plou?
Tercer Il·lusions òptiques
Quart La tensió superficial de l’aigua
Cinquè Estalactites
Sisè Air pressure

Vam agrupar a l’alumnat de l’escola en tres blocs:

• P3-P4 i 1r,
  • 2n, P5 i 3r
  • 4t, 5è i 6è

I el resultat va ser molt positiu. Si voleu saber més coses sobre cada experiment només us cal entrar al curs que us interessi. Aquí però teniu un recull d’imatges de la jornada.

(Clica sobre la imatge per poder veure el recull fotogràfic)

A més a més durant tota aquesta setmana hi ha hagut una exposició de tots aquests experiments a la planta baixa de primària.