DANSES DE TARDOR

Aquest mati, a l’escola hem continuat celebrant la tardor. Durant aquestes dates celebrem la castanyada, una festa que té un olor especial. El caliu de les cases es crea amb l’olor de la llar de foc, panellets, castanyes, moniatos… Antigament al voltant del foc s’explicaven llegendes, contes, històries i fins hi tot s’hi cantava i ballava.

Avui a l’escola hem dansat. La dansa és un art consistent en expressar-se mitjançant el moviment. Però a part de fer-se servir com a forma d’expressió també s’usa per relacionar-se. La humanitat va aprendre a ballar abans que a parlar i la dansa, juntament amb el teatre i la música és considera una de les tres arts escèniques més antigues.

US DEIXEM UN RECULL DE FOTOS :

Avui a l’escola hem ballat una dansa per cicle:

PARVULARI: LA RATOLINESA

CI: ELS VELERS

CM: UNA SARDANA CURTA

CS: LA DANSA DE L’ESTRELLA

La tarda ha continuat plena de gresca també.

Primerament el personal del centre ha inaugurat la tarda amb una dansa jueva “Klezmer” i la tarda ha continuat amb una degustació de les postres de tardor que durant aquests dies cada curs molt curosament ha elaborat.

Que gaudiu d’aquesta castanyada 2017!!!

1. Mercè Llaquet

Que bé! Felicitats per totes les danses ! Quina meravella! Veig que heu passat una tarda fantàstica. Una mica d’envegeta, si que em feu… Sou uns artistes totes i tots!

2. Laia Sió

Quin dia més “xulo”! És un plaer veure com gaudiu, totes plegades, de la música, el ball, la companyia, el menjar…. La Quima ha arribat a casa molt contenta i amb moltes ganes d’explicar-ho! Una abraçada!