PORTES OBERTES

A partir del mes de febrer, el nostre centre realitzarà jornades de portes obertes els dimecres 12, 19 i 26 de febrer i el 4, 11 i 18 de març de 15:00 a 16:30

Aquestes jornades seran amb grups reduïts de famílies per tal de poder-vos fer un acompanyament en la tria d’escola amb la màxima proximitat possible. Per venir a visitar la nostra escola però, cal demanar cita prèvia a través del telèfon 973 24 50 32 o bé enviant un correu a c5006276@xtec.cat

Des de fa anys que l’equip de mestres pensem que les famílies cal que conegueu el projecte educatiu d’escola, l’organització, la manera de treballar… i creiem que la millor manera de fer-ho és deixant-vos entrar a la nostra escola mentre l’alumnat està treballant, per poder veure de primera mà què fem, com ho fem i respirar una estona l’ambient que respiraran els vostres fills i filles en el cas que sigui la nostra escola l’escollida per vosaltres.

La informació general referent a les preinscripcions per al curs 2020-2021 la trobareu penjada al web de la Generalitat a l’espai del Departament d’Ensenyament.

També trobareu informació a l’espai web de l’IME(àrees d’influència, la relació dels carrers amb la vinculació amb els centres educatius de Lleida…) Aquest espai web s’anirà actualitzant a mesura que es vagi avançant en aquest procés. (actualment encara no està actualitzat)

SI VOLEU PODEU CONSULTAR EL NOSTRE PROJECTE EDUCATIU.