CANTATA

Com cada any els de sisé fem una cantata “La nit del set” a l’Auditori  amb diferents escoles.

Durant uns mesos a música ens han ensenyat 8 cançons.

Un matí va venir el grup de sisè de l’escola Cervantes a aprendre dues de les 8 cançons que té la cantata.

Quan ja ens havíem après les cançons, vam fer el primer assaig, i vam conèixer  la directora que es deia Dolors. Desprès havíem de fer jocs a la plaça però no vam poder fer-ne perquè plovia molt. Al segon assaig però sí que vam poder.

El dia 26 finalment vam fer l’assaig general amb l’orquestra i els actors, quan vam acabar vam berenar.

A les 6 va començar la cantata i vam acabar a les 7 menys deu minuts.

Va ser una experiència super xula!!!

Podeu veure mes fotos i també dos vídeos curtets

Paula A