Quina exhibició de patinatge!!!

No s'ha pogut carregar l'àlbum. S'ha esgotat el temps d'espera. Proveu a carregar la pàgina de nou.

I només som al primer dia de la setmana cultural, dedicada, com ja sabeu, als Jocs Olímpics, i és clar, amb una temàtica així els esports havier de ser-hi presents.

El patinatge artístic ja forma part de la tradició del poble i de l’escola, com a activitat extraescolar i com a activitat esportiva plenament consolidada. Enguany, a més a més, hem introduit una altra modalitat esportiva, l’hoquei.

Els patins han rodat per la pista i hem pogut veure estics, boles, bones jugades i fins i tot alguna “patinada”.
Tot l’alumnat des d’educació infantil fins a sisè de primària ha assistit a aquesta exhibició i no solament com a públic sino també com a protagonistes.

L’alumnat ha compartit amb jugadors i jugadores, patinadors i patinadores del Club Patí La Cala, i l’escola d’Iniciació a l’hoquei patins un matí emocionant i esportiu i s’han arribat a posar, els més atrevits i atrevides, els patins. Ens acompanyat tot un seguit d’autoritats i representants del món de l’esport.

Sr. Rafel Serrano, prseident de la Federació de patinatge, Sr, Joan Pere Gómez i Sra. Sarai Pastó, regidors de l'ajuntamet de La Cala, Sra. Motse Trullen, comissionada del Pla Català de l'Esport, Gerents de l'empresa Actiesport, entrenador i jugadors a l'hoquei professional i patinadores
Sr. Rafel Serrano, prseident de la Federació de patinatge, Sr, Joan Pere Gómez i Sra. Sarai Pastó, regidors de l’ajuntamet de La Cala, Sra. Motse Trullen, comissionada del Pla Català de l’Esport, Gerents de l’empresa Actiesport, entrenador i jugadors a l’hoquei professional i patinadores

Voleu veure el foto reportatge? Aquí en teniu un tast.