Electrical circuits

Relacionat amb el GEP (Grup Experimental pel Plurilingüisme), aquest tercer trimestre, els alumnes de 6è han estat treballant conceptes bàsics sobre l’electricitat.

En Anglès, els alumnes han après diferent vocabulari (battery, switch, light bulb, wire…) a més de construir un ELECTRICAL CIRCUIT molt senzill, el qual després han decorat i han remodelat fent ús de la seva imaginació.

Han estat increïbles els resultats finals, tal i com es pot apreciar a les fotografies! Aquests dies, tots els circuits estan exposats davant secretaria.

Enhorabona a tots i totes!

GREAT JOB!