Els alumnes de 4t visiten la llotja i el port de La Cala

El dilluns passat, l’alumnat de 4tB, amb relació al seu projecte de classe sobre la pesca, van visitar la llotja i el port de la població.

Primer, van anar a la llotja, on es fa diàriament la subhasta de peix de les barques que arriben al port. Ells mateixos van poder participar, fictíciament, en una subhasta per comprar el peix al millor preu. Els va agradar molt poder “jugar” amb el comandament a distància!

En Ramon i en Josep Ramon els van explicar tot el procés del peix, des de que és pescat fins comercialitzat. Gràcies per la vostra rebuda!

Després, van anar a pegar un tomb pel port, on van poder gaudir de la recol·lecta de peixos d’algunes barquetes que havien arribar a port. Alguns dels pescadors de les embarcacions que hi havia amarrades, els van invitar a pujar a les barques i a veure com treien els peixos de les xarxes.

Va ser una sortida molt didàctica i profitosa. Ara, ja sabem alguna cosa més sobre el món de la pesca!