Valoració de les Trobada de corals (caleres i escolars)

Després d’anunciar la II Trobada de Corals Caleres (24/05/2008) i la VII Trobada de Corals Escolars (27/5/2008), ara tocar fer-ne la crítica corresponent. La veritat és que les dues trobades van sortir molt bé i els alumnes van cantar molt afinats, tot i els nervis que els rosegaven per dins.

Aquestes Trobades també van servir per conéixer altres agrupacions escolars que canten altres temes que també van agradar força, com el “Boig per tu” i la cançó “My heart will go on”, de la pel·lícula “Titànic”.

Esperem poder fer moltes més trobades com aquestes durant molt anys i passar-ho tant bé assajant i cantant com enguany.

Per cert, avui un fotògraf del Diari de Tarragona ha vingut a fer una foto de tots els alumnes que han participat a la Coral i sortirà publicada juntament amb un petit article. Més endavant, quan surti publicat al diari, ja en farem una petita ressenya per a què tothom la pugui llegir.