Sortida a Temps de terra (4t)

Resum de la sortida explicat per dos companys de 4t:

EXCURSIÓ A TEMPS DE TERRA

El dijous 1 de juny vam fer una excursió a Temps de Terra. Ens ho vam passar molt bé amb els monitors que eren quatre i eren molt divertits .

A les nou vam pujar a la classe i vam anar al bany .a les nou i deu vam pujar a l’autobús o a la furgoneta .al arribar ens van rebre tres monitors i ens van explicar els animals que tenien  després ens van  explicar com es feien les culleres de fusta , vam anar a esmorzar i quan vam acabar vam anar a veure plantes ,nius , etc…

Vam tornar i ens van separar en dos grups ; el grup 2 anava a veure els animals i el grup dos a fer pa i ceràmica .el grup 1 va mirar els nius d’ocells i on vivien les gallines ,ens van explicar que una guineu es menjava les gallines i per tal no se les mengés ,van ficar una oca. També ens van ensenyar com fer la llana i vam donar menjar als cavalls i les cabres .El grup 1 va fer pa amb farina, aigua i llevadura .Amb la ceràmica vam fer un pot .Necessitàvem dos trossos de ceràmica per fer una bola mig  aplastada  i quatre xurros ,ho vam ajuntar i després allisar i decorar .En acabar de dinar , vam fer joc lliure i vam anar a collir fruita.

Cap a les cinc vam arribar cansats de l’ excursió de tant bé que ens ho vam passar.

Autor: Biel Ferri Rodríguez

———————————————————–

Per començar, he de dir que ens va agradar molt Temps de Terra. Vam fer un munt de coses, que són aquestes: en primer lloc, vam esmorzar el menjar que vam portar de casa, després, ens vam dividir en dos grups. I ara, un grup va fer pa i un recipient de ceràmica, i l’altre grup va visitar tota la granja que ocupava tota la vall de Cabiscol.

Vam visitar els nius dels abellerols, que eren nius excavats en una paret d’argila natural fet per les pròpies aus. Després, al galliner, on ens van contar que hi havia una guineu que es menjava les gallines i per protegir-les, van posar una oca per tal que la guineu s’espantés. També vam tocar i agafar una gallina!

A continuació, vam veure porcs ibèrics, i quan vam acabar, vam veure un ramat d’ovelles sortir a pasturar. Després vam canviar, un grup va fer el que no havia fet i l’altre igual. Quant vam acabar, vam dinar, i després, vam anar a collir fruita.

En resum, ens ho vam passar molt bé.

Autor: Núria Arbó Alarcon

Cliqueu al següent enllaç per veure totes les fotos:

FOTOS EXCURSIÓ A TEMPS DE TERRA (4t)

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>