Setmana Cultural -2008- a l’escola: activitats programades

Des d’avui, dilluns 21 d’abril fins el divendres 25, a l’escola s’han programat moltes activitats per celebrar la Setmana Cultural del centre que porta el mateix nom que el patró de Catalunya i per això, fem la festa “grossa”.

Algunes de les activitat programades són:

-Exposició fotogràfica “Amb ulls de dona”, amb fotos del vell Tello recuperades per Xavier Figueres.

-Presentació oficial del CD de Cançons Populars, dimarts 22 d’abril a les 17:30 hores de la tarda.

-Visites al Museu de Ceràmica.

-Jocs i activitats esportives al pati.

-Taller de conta-contes.

-Tallers organitzats per les mares del Taller Ocupacional.

-Concurs literari: entrega de premis a dibuixos (Infantil) i redaccions (Primària).

-Teatre: “Una ciutat de gratacels” a la SCER i “Una mar de paraules” a l’escola.

-Karaoke, presentació i entrega del CD de Cançons Populars als alumnes.

-Exposició de treballs realitzats durant el curs.

-Exposició “El món de les mares”.

-Venda de llibres, a càrrec de l’AMPA.

-Xocolatada i fi de festa.