Setmana cultural 2010

Des del passat divendres 16 d’abril i fins el proper, 23 d’abril de 2010 (DIADA DE SANT JORDI) se celebrarà a l’escola la SETMANA CULTURAL, dedicada enguany a la MÚSICA AL NOSTRE POBLE. Algunes de les activitats que hi ha planificades per aquesta setmana són les següents:

-Presentació CD: “Cançons del món”, gravat durant aquest curs per alumnes, mestres i pares/mares.

-Exposició de fotos de les diferents agrupacions musical que hi ha hagut al nostre poble.

-Teatre a la SCER: “El país del mai més”, a càrrec del grup escènic de la SCER.

-Concurs i exposició de ROSES (fetes amb les famílies) de tots els cursos.

-Sessió rítmica i relaxació a càrrec del Gimnàs Montse.

-Visites a les instal·lacions del grup Balfegó (piscifactoria tonyines) pels alumnes de CM i CS.

-Caminades i bicicletades pels camins del poble i GR-92 pels alumnes de CM i CS.

-Xerrades sobre els nostres animals domèstics, a càrrec de la veterinària.

-Bateig de mar per als alumnes de Sisè.

-Teatre: “El mercader de Venècia”, a càrrec dels alumnes de Sisè.

-Certamen literari i entrega de premis del concurs literari de Sant Jordi amb el tema: LA MÚSICA.

-Lectures de treballs a la Cala Ràdio (alumnes de CM i CS).

-Concert de mestres i karaoke per als alumnes de Primària.

-Xocolatada conjunta fi de festa.

I alguna activitat-sorpresa més d’última hora!!