Santa Cecília 2009

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

El proper diumenge 22 de novembre se celebra la festa de Santa Cecília, patrona de la Música i dels músics.

A l’escola ho celebrarem el proper dilluns 23 de novembre a la tarda. Els alumnes de l’escola de música municipal ens oferiran un petit concert al gimnàs de l’escola. Com que som molt alumnes, farem dos torns:

-Els alumnes d’INFANTIL gaudiran del concert de 15 a 16 hores de la tarda.

-La resta d’alumnes de PRIMÀRIA assistiran al torn de 16 a 17 hores de la tarda.

Esperem gaudir d’un GRAN concert i que els i les alumnes puguin disfrutar d’una tarda fantàstica, celebrant la festa de la MÚSICA.

Aquí teniu les fotos de la Festa de Santa Cecília de P4

.