Restauració de l’antic penell de l’escola.

Com ja sabeu, desde fa uns quants anys que el mestre Xavier Figueres va iniciar tota la tasca de seguiment del temps atmosfèric a través de l’estació metereològica que té l’escola. L’escola tenia un penell que no es feia servir perquè estava en molt mal estat. Avui podem dir, i gràcies a la feina de restauració realitzada pel mestre Francesc Sánchez , que el penell ja torna a funcionar i ens indica la direcció del vent. De la mateixa manera també s’ha reparat l’anemòmetre que ens facilita les dades de la velocitat del vent.

Des del pati  el podem veure, ja que està situat al terrat de l’escola. Us heu fixat?